Karşıyaka Web Tasarım Marka tescil başvuru işlemleri öncesi,  marka sorgulama ve muhtemel sonuçları, riskleri ve bu riskleri bertaraf eden çözümleri hukuki mütalaa niteliğinde İzmir firma, şirket ve marka sahiplerine raporlamanın yanı sıra oldukça uygun fiyatlarla  hem İzmir’ yı hem de İzmir’ lı  firmaları markalaştırmaktadır.

İçinde yaşadığımız toplum ve bireysel olarak bizler, birbirimizden bağımsız değilizdir. Kendimiz ve toplum için eşit derece fayda amacı güttüğümüzde, yaptığımız eylemler; bireysel olarak engellenmeleri ortadan kaldırır. Bu sayede hem birey olarak biz, hem de toplum olarak yine biz kazanmış oluruz. Yani biz İzmir firmalar markalaştıkça İzmir de markalaşacak veya İzmir’ in marka bilinirliği artıkça bizlerde bu bilinirlikten yararlanarak daha az maliyet ve süreyle daha kolay markalaşacağız.

Marka Şehir İzmir Proje kapsamında daha çok marka tescilin yapılması için oldukça İNDİRİM yaptığımız hizmet ücretlerini ve toplam marka tescil maliyetlerini  Online Marka Tescil sayfamızdan inceleyebilirsiniz.

Karşıyaka Web Tasarım’ inde  iştiraki olduğu Etkin Patent bu fikirden yola çıkarak, ülkemizin şehirlerini markalaştırmak için çalışmalara başladı. Böylelikle hem siz hem de şehriniz İzmir sizi markalaşma ve marka bilinirliği konusunda gerek yurt içinde gerekse yurt dışında bir adım öne taşıyacak. İzmir’ in öne çıkan markalarının da sizin markanızın tanıtımında rol oynayacak karşılıklı bir fayda ilişkisi düşünülerek yaratılmış bu fikir sayesinde, markanızın hem yerelliğini korunacak hem de bilinir marka olma özelliğini kazanacaktır.


MARKA TESCİL | KARŞIYAKA WEB TASARIM

 

marka tescil içerik-Karşıyaka Web Tasarım

marka tescil içerik-Karşıyaka Web Tasarım

marka tescil-karşıyaka web tasarım

Karşıyaka Web Tasarım, markanızın tescilini sağlayarak hukuksal alanda korumanın yanı sıra, markanın bulunduğu alan içindeki bilinirliğini de artıracak destekler sağlayacaktır. Bu sayede henüz marka tescili yapmamış müşterilerimiz ve önceden marka tescilini yapmış ancak istenilen seviyede olmayan firmaların marka bilinirlikleri için altyapıyı hazırlarken herhangi bir stres taşımayacak, yaptığı işe hâkim olan uzmanlarımız tarafından ön ücret talep edilmeden gerekli bilgilendirmeler yapacaktır.

Öncelikle iştiraki olduğumuz Etkin Patent tarafından ayrıntılı incelenen marka tescil kriterlerini, resen RET ve/veya itiraz üzerine RET gerekçelerini marka tescil başlıklı makaleden incelemenizi öneriyoruz.

Marka, belirli bir alanın, mekânın ilgi çekici özelliklerini simgeleyen etkin bir pazarlama aracıdır. Bu durumda markanızın, birçok yerel markanın oluşturduğu şehrin bilinirliğinin standartında, yeni bir marka olmasına rağmen istenilen konuda özellikli bir çağrışım gücüne sahip olacaktır. Markanız tek işlemci yerine çift işlemciyle çalışan, birçok yeni teknolojiye uygun bilgisayara benzetilebilir.

Eğer markanızın sadece marka tescil başvuru yapılarak korunması değil de, gelecekte de bilinir bir marka olmasını istiyorsanız, görsel anlamda çok etkili olması ve bu görseller birlikte marka tescil başvuru yapılması gerekir. Görsellik, müşterilerin hayal gücüne ve hafızasındaki kalıcılığa hitap ederken; stratejik anlamda gerçekçi detaylarla donatılmalıdır.


ŞEHİR VE MARKALAŞMA | KARŞIYAKA WEB TASARIM


şehir ve markalaşma-karşıyaka web tasarım
şehir ve markalaşma-karşıyaka web tasarım

Markanın geleceğine dair vizyonunuz, şehrin geleceğine paralel ilerlediği zaman; marka bilinirliğiniz geçen süre içinde bir adım yerine iki adım gidecektir. Şehrin markalaşması, bir ürünü markalaştırma stratejilerinin şehir üzerinde uygulanmasıdır. Bu henüz genç olan disiplin, şehrin güçlü ve kendine has yanlarını ortaya çıkartarak şehri; istenilen kitleye uygun bir çeşit medya aracına dönüştürmeyi hedefler.

Şehrin markası oluşturulurken, şehrin topografyasının özelliği; markalaştırmak için gerekli ayırt edici unsur, yönetim ve pazarlama teknikleri ile birlikte detaylı bir şekilde düşünülmelidir. Şehri marka yapmak; sadece şehrin imajını oluşturan pozitif faktörleri belirleyip, bir arada durmasını sağlayarak, güçlü ve karakteristik yanlarını göz önüne sermek değildir. Dikkat çekici bir yerel kimlik ve şehir bilinci oluşturmak, mali yatırım ve politik sermayeyi çekmek gibi ekonomik tabanlı ya da kullanıcı tavrını ve davranışını değiştirmek gibi sosyal-kültürel tabanlı süreçleri içermektedir. Şehirlerin markalaşması projesi kapsamındaki diğer “Marka Şehir” markalarımızı patent firmaları listesinden inceleyebilirsiniz.

Şehir markası ise slogan ve kampanyadan çok daha fazlasıdır. Daha ziyade belirli bir kitlede duygusal bağıntıların ve düşüncelerin toplamanı temsil eder. Potansiyel veya var olan müşteri isim, logo, ürün, hizmet, olay ya da tasarım veya sembolle karşı karşıya geldiğinde bunları temsil ettiği akla gelir.


ŞEHİR İLE BÜTÜNLEŞEN MARKALAR | KARŞIYAKA WEB TASARIM


şehir ile bütünleşen markalar-karşıyaka web tasarım
şehir ile bütünleşen markalar-karşıyaka web tasarım

Örneğin şehir ile bütünleşen ve akla ilk geldiğinde şehir hatırlatan bir marka hem şehre hem de marka sahibine önemli kazanımlar sağlayacaktır. Ancak şehir ve değerleriyle özdeşleşmeyen bir marka ise ters bir etki yaratacaktır. Dolayısıyla şehir markaları mutlaka o şehrin değerleriyle bütünleşmiş marka olmalıdır. Örneğin 2014 yılında Manisa’ da Antep fıstığı kalitesinde fıstık üretilmiştir. Ancak bunu Manisa firmaları istenilen verimde pazarlayamadığından Gaziantep’ teki firmalarca satın alınmakta ve hem yurt içi hem de yurt dışı pazarlara satılmaktadır. Dolayısıyla Şehir ve bölgelerde özdeşleşen ibarelerin marka olarak tercih edilmesi, marka tescilin yapılması ve kullanılması avantaj sağladığı gibi kimi durumlarda da zarar verebileceği mutlaka göz önünde bulundurulmalıdır.

Ayrıca sadece iller değil bağlı ilçe ve semtlerin de kendisine has ve il ile özdeşleşen değerlere sahip olduğundan, bu değerleri ifade eden sözcüklerden yeni ve avantaj sağlayacak markalar yaratılabileceği gibi, bu değerleri taşımayan ürün ve hizmetler için marka olarak kullanılması halinde zarar verebileceği de göz önünde bulundurulmalı ve dikkatli olunmalıdır.

Unutulmamalıdır ki, dünya algısında şehirler hali hazırda bir markadır. New York’u borsanın, Paris’i modanın ve kozmetiğin, Londra’nın eğitim ve sanayinin, Roma’nın ve Mekke’nin Katolik ve İslam dinlerinin merkezi olması; onları bu alanlarda bir marka yapar.

Karşıyaka Web Tasarım’ in de amacı, İzmir ilinin, dünya ekonomisinde rekabet edecek güçlü yanlarını; yaratılan güçlü marka imajı altında ortaya çıkarmak ve İzmir halkının hak ettiği ekonomik ve sosyal-kültürel seviyeye ulaşmasını sağlamaktır.


İSTENEN BELGELER | KARŞIYAKA WEB TASARIM


istenen belgeler-karşıyaka web tasarım
istenen belgeler-karşıyaka web tasarım

1- Vekaletname ( TIKLAYINIZ.Noter Tastiği gerekmez.)
2- İmza Sirküleri (Şirket/şirketler adına marka tescili yapılacaksa istenir)
3- Kimlik Fotokopisi (Sadece Şahıs/şahıslar adına marka tescil başvurusu yapılacaksa istenir.)
4- Marka Örneği (700×700 Piksel 300 DPI Çözünürlükte olmalıdır. Bunun mümkün olmaması halinde maksimum düzeyde çözünürlükte gönderilmesi halinde tarafımızca da yeniden düzenlenebilir.

Logo, Kelime veya her ikisi birlikte de marka tescil başvuru yapılabilir. Karşıyaka Web Tasarım olarak marka örneğinin hem tescil sürecinde olası sorunların bertaraf edilmesi hem de tescil sonrası başkaları tarafından taklit edilmenizi maksimum düzeyde engelleyecek ve olası hukuki süreçlerde elinizi güçlendirecek şekilde yeniden düzenleme yapmanız konusunda yardım ve destek sunmaktadır.

ÖNEMLİ: Logosu olmayan marka tescil başvuruları KELİME markası olarak başvuru yapılmaktadır. Ayrıca belgeler mail ve/veya faks yoluyla gönderilebilir.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Bir yanıt yazın